geen-rechten hersengolf !!!

  • STEPHAN MARCEL KAPTEIJN

    Auteur: STEPHAN MARCEL KAPTEIJN (—.a2000.nl)

    Datum: 12-01-01 14:58

    Auteur: STEPHAN MARCEL KAPTEIJN (—.a2000.nl)

    Datum: 11-01-01 13:20

    HET VERHAAL - DE BRIEF AAN JUSTITIE GERICHT I.V.M. RECHTZAAK DIEFSTAL ALBERT-HEIN.

    AAN ARRONDISSEMEBTSPARKET TE

    AMSTERDAM PARNASSUSWEG 220-228

    1080 B.N. AMSTERDAM STRAFBAAR-FEIT, SR ART.310 PARKETNUMMER,

    133 A-041252-98 VOORKOMENDD,21 SEPTEMBER 1998

    DOOR DE DHR STEPHAM,MARCEL-KAPTEIJN

    WONENDE IN DE STEELVLIETSTRAAT 19 HUIS 1068 AR IN AMSTERDAM

    AAN DE MINISTER VAN JUSTITIE -

    DE HEER PEPER

    ik s.m.kapteijn schrijf deze brief omdat ik al heel lang word lastig gevallen +-4jaar,rechtshulp,politie en advocaat konden niets doen,misschien kan u er iets aan doen?.

    Ongeveer 6jaar geleden kreeg ik wat met VERONICA-RIKKEN,na een tijdje had ik een mislukt avontuurtje in bed met haar en zei tegen haar

    'ik ben een killer' omdat zei vroeg waarom dit gebeurde .

    +- een jaar later kreeg zij een zaak op de nieuwmarkt 14 cafe happy-house samen met paul-lustenhouwer deze kochten ze van een turkse meneer(ook eigenaar hotel remember-amsterdam-centrum) TAMMER genaamd ,

    TAMMER kwam na +- een half jaar in de zaak en begon uit het niets over moord,een dode in het amsterdamse bos was zijn verhaal .

    Rond die tijd kreeg mijn broertje een huisgenoot genaamd

    ALBERTdeBOER (appie), rond de kerst ging ik naar mijn broertje in de pienemanstraat 66 met veronica samen daar die liet mij een bazooka zien ALBERT stond erbij , ik liet hem aan VERONICA zien,buiten gekomen zei ik tegen VERONICA `mijn broertje met zo een ding !!!`

    +-twee weken later kwam ik met de (VAN VERONICA & mij)

    hond shadow thuis in de ferdinand-bolstraat 62 2hoog de hond begon in de huiskamer te blaffen naar de lamp ik zei tegen veronica

    'WE WORDEN AFGELUISTERD' na een paar maanden begon veronica aan mij te vragen >IN DE HUISKAMER< over de moord die ik z.g. gepleegd zou hebben ‘er begon een lampje bij mij te branden’ ze had wat ze wilde en nu wilde ze van me af , dus ik begon te verzinnen ik zei

    `op een hoekje met kerim oh nee karim die ken je niet !!!`

    Het ging uit en na een tijdje bij mijn broertje in de pienemanstraat,

    ben ik in de H.de Keyzerstraat22 2hoog gaan wonen waar ik na een half jaar al tegen MIJN MOEDER zei `IK WORD AFGELUISTERD`

    want het was haar huis!. vanaf 1-hoog staken ze iets door mijn tapijt >pok-pok-geluid< en vanaf drie hoog door mijn plafond >het piepschuim piepte< allemaal kleine gaatjes soort naald. op 1-hoog woont

    VINCENT-SELDENRAT en op 3-Hoog woonde

    RENE-MOOI en HENRI-SIELTJES,

    ik maak nu z'n 10jaar muziek op mijn computer tegenwoordig en heb nooit wapen drugs>hard< of echt geld gehad ,dus ik weet zeker dat het om mijn muziek gaat !!!(OMDAT DAT MOORDGEBEUREN ECHT IS OPGEZOCHT)

    in 1996 kwam MARK-ZONDERVAN wel eens bij mij thuis i.v.m mijn computer af en toe snoof hij wat maar dat vond ik niet erg ik kon er wel afblijfen >had nog nooit gesnoven< mark vroeg een keer of LUCAS-BOOM pakjes coke bij mij thuis mocht maken , ik had weinig geld softdrugs verslaving dus vond dat o.k. en zei tegen MARK en LUCAS dat ik werd afgeluistert zij hadden er @!#$ aan zeiden ze !!!

    ik kreeg een pieper van lucas als hij langs kwam belde hij 666 door , in ruil voor mijn dienst verlening kreeg ik 4-keer een

    2E-hands trainingspak , 1 keer fl 500,-en drie keer 100 gram wiet ,

    met die coke thuis ging ik toch proeven , LUCAS kwam bijna altijd met een pistool bij mij thuis een keer met een dames pistool 2loop ,

    hij vroeg op een dag of hij een doosje kogels bij mij thuis mocht laten staan >blauw doosje< en kwam later met wapenboekjes bij mij thuis .

    in de bijlmer was een jongen opgepakt met een bazooka thuis en een doosje kogels !!! ik zag op t.v. een overval op een geld auto met een bazooka -> dat viel op omdat ik van LUCAS een australian pak had gehad met rode verf , LUCAS zei van een plofkoffer , maar ik heb hem toch schoon gekregen .

    mijn verdere drugs gebruik ooit is >wiet-hash< en +- 1 x.t.c pil per jaar in 7 jaar tijd . dat is meer experimenteel gebruik .

    later werd ik gek van die buren en he een brief geschreven dat ik voor 1 january 1998 fl 200.000.- gulden wilde hebben anders zou ik ze afmaken deze brief heb ik op de kast in de woonkamer gelegt toen ik later thuis kwam hoorde ik ze op drie hoog 'hij gaat ons afmaken !

    ik heb de brief verscheurd en door de w.c gespoeld , ik wist dat ze me bekeken, heb op een dag een klauwhamer tegen mijn kont gedrukt en hoorde de buuren boven hard-lachen en zeggen `hij gaat er niet eens in`

    de dag erna verlulde LUCAS zich en begon over flikkers

    `ik zei ik krab zelf wel als ik jeuk heb` LUCAS zei

    `ja met een hamer of zo` toen begreep ik dat lucas bij de buuren boven hoorde , een andere dag ging ik een biertje drinken in CAFE-FLAIR die ik kreeg van ———-> allard-blokland hij ging snel weg

    (opvallend dus o.k), ik nam een slok en voelde het branden in mijn keel >denk l.s.d of zo< ik ging snel naar huis en hoorde de buuren boven me

    mijn fammilie bedreigen ik ging op het balkon staam >frisse neus< en zag iemand voor het raam op 3hoog daarna werd ik bedreigt met een pistool vanaf het balkon op 3hoog .

    door die l.s.d heb ik lopen schreeuwen . later die nacht heb ik aan de voorkant van mijn woning uit het raam een vrouw aangesproken en gevraagt of zij de politie wilde bellen

    >ik zag toen ik het raam open deed een witte bestelbus wegscheuren<

    de agenten vertelde ik dat ik werd afgeluisterd de agente vertelde mij `dat het waarschijnlijk een magnatron was of zo net als de vorige keer` door dat magnatron verhaal geloofde ik de politie niet meer .

    in de coffeeshop BLEU-SEA vertelde ik JEFFREY-FLIPSE dat LUCAS waarschijnlijk een agent was maar JEFFREY-FLIPSE zei

    >hij is gewoon een junky< later begon jeffrey tegen mij in het engels >if you say kill you shall kill< , dat komt omdat ik bij KERIM-IZ in de -> videotheek heb gepraat >iemand had KERIM-IZ z.g. verraden < ik zei tegen KERIM-IZ je zegt het maar >hij is een bekende van TAMMER<

    dus hoorde zeker weten bij elkaar KERIM had al gezegt de hij TAMMER kon toen had VERONICA net haar zaak had op de nieuwmarkt .

    +- kerim heeft JEFFREY aan mij laten vragen wat zijn broer hagi-izz vroeger deed , ik zei tegen JEFFREY ‘hero of zo’ dat is iets van tien jaar geleden ! weer een andere dag zat ik op het balkon te roken

    >h.de keyserstraat 22 2hoog en ik werd gewoon weer een keer bedreigd met

    een pistool maar ik bleef gewoon zitten .

    in de krant las ik dat in de bijlmer een bazooka was gevonden en een doosje kogels

    >er ging een weer lichtje branden de politie bedenkt complotten stooit zelf met alles wat verboden is wapen,drugs en als je dat door heb moet je het gekkehuis in< corrupte politie zware maffia .

    weer een andere dag werd er op een auto-dealer geschoten met een bazooka dus deze mannen maakte echt geen grapjes !!! KERIM had al tegen mij gezegt dat ->

    hij jantje-beton >brilleman< was ,

    en nu zei hij 'die auto-dealer wilde mijn broer ook oplichten`

    door de l.s.d. trip en de zoon van de directeur van de bijenkorf heb ik op straat lopen schreeuwen over joden , dat komt omdat deze meneer een pand waarschijnlik met voorbedachte rade heeft gekocht

    >hoek centuurbaan-ferd.bolstraat lampenwinkel<

    hij heeft het helemaal laten opknappen omdat hij wist (DAT HEEFT ME TOENMALIGE WERKGEVER JOHN-WILLEMSEN WILLENSEN-SCHILDERS ME LATEN ZIEN OP PAPIER DAT ALLE VIER DE HOEKPANDEN GESLOOPT ZOUDEN WORDEN,OP EEN TEKENING HEB HIJ HET ME LATEN ZIEN)

    dat er een metrostation zou komen dus gesloopt moest worden de burger is dus weer de dupe .tja en over jooden schelden in amsterdam trekt heel veel aandacht .

    weer een andere dag begon ik s'nachts in huis h.de keyserstraat 22 2hoog te schelden en te gooien met deuren van 4uur s'nachts tot s'middags toen kwam pas de politie ,

    het was R.M.de JONGE >lange man blauwe ogen en kort haar<

    hij was met een collega >dikke man met een krulsnor<

    deze dikke kon ik al omdat LUCAS hem gedag had gezegt op straat !

    sinds ik ben bedreigt probeer ik voor te komen BIJ DE RECHTER ,

    ze weten dat ze verkeert zijn maar probeeren alles om mij in kwaad licht te zetten .

    MIJN MOEDER vertelde ik drie jaar geleden al dat ik werd afgeluistert maar ze blijft volhouden dat ze niets weet en wil met niet helpen met voorkomen als getuige!!!???

    'ze' proberen me door te laten draaien,gek te maken met ik zou z.g. stemmetjes in mijn hoofd hebben van de mensen die ik vermoord zou hebben z.g. stemmetje zijn overal-gewoon!!! in de h. de keyserstraat 22 2hoog , in de

    tram,trein,taxi,bus,ziekenhuis,huisarts-praktijk,v&d,bijenkorf,ajax stadion,en komt uit een heleboel auto's waaronder tnt,ptt,taxi,politie maar er doen ook een heleboel mensen lopend mee gaan bijvoorbeeld achter je zitten in de tram.

    bij justitie heb ik een raam ingegooit me aangegeven maar daar hoorde ik niets van !!!

    HET IS HEWOON ZWARE MAFFIA ZE SNUIFEN HEBBEN PAKKEN GELD EN WAPENS !

    IS DIT SOMS NORMAAL BIJ FINANCIEEL MINDERE IN DEZE MAATSCHAPPIJ ? HEBBEN DIE GEEN RECHTEN OF ZO ?

    STEPHAN MARCEL KAPTEIJN

    (deze brief had ik aan de politierechter geschreven maar die zei

    `je denkt dat de buurman achter je aan zit` z.g.paraniod-scitsofreen)

    ————————————————————————————————————

    Auteur: s.m.kapteyn (—.a2000.nl)

    Datum: 06-01-01 23:29

    hallo ik ben stephan marcel kapteijn uit amsterdam-oudzuid.sinds +- 1.5 jaar kom ik smorgens of smiddags binnen in het centraal-station-amsterdam met me zwarte nikejas aan me vinger in me oor of met me sleutels te rammelen ,wat er onderandere is gebeurd is :bij mijn broertje hebben ze een bazooka in huis gelegd en die liet hij mij zien , (om mijn z.g. criminele vriendjes op te sporen) ik ben vergiftigt l.s.d. of zo iets ,ik ben aan de cocaine gezet ,ik ben twee keer bedreigd met een pistool (vanaf het balkon)ik hoor z.g. stemmetjes al drie jaar , o.a. a-hij is groot b-hij is klein c-hij is maffia-baas d-hij is slim e-hij is dom f-deze-betalen(ben voorgekomen bij de politierechter alles van-tevoren naar haar geschreven en opgestuurt maar ze zei`je denkt dat de buurman achter je aan zit`)z.g.paraniod-scitsofreen. ik heb geen rechten (instanties)ik heb geen vrijheid van denken (hersengolf)ons hoofd is als een t.v.station beeld & geluid !!!ik was schilder verdiende +-3500.00 per maand ,maar door het s.f.b (sociaal fonds bouwnijverheid)ben in de w.a.o. beland krijg nu +-1350,00 per maand!het huis uitgezet (huur niet betaald vanwegen lekkage in mijn huis en z.g.stemmetjes in mijn huis)nu ben ik dakloos.ik krijg dus ook geen medewerking van rechtshulp en zelfs amnestie international wil er niets aan doen .mensenrechten in het westen ,ik dacht het niet !deze brief zal ik proberen te bewaren !!!alvast bedankt. stephan marcel kapteijn.stichting h.v.o. amsterdam zaagmolenstraat is mijn postadress

    snazzy-service@caramail.com het is echt waar.stephan

    ——————————————————————————————————————

    Auteur: stephan marcel kapteijn (—.a2000.nl)

    Datum: 07-01-01 15:56

    Subject: belangerijke personen i.v.m. brainwave geinformeerd . Date: Mon, 25 Dec 2000 06:22:49 +0100 Reply Reply All Forward Delete Previous Next Close De: Sujet: ik heb geen vrijheid A: CC: Date: 15/12/00 12:10:07 hallo ik ben stephan marcel kapteijn uit amsterdam-oudzuid.sinds +- 1.5 jaar kom ik smorgens of smiddags binnen in het centraal-station-amsterdam met me zwarte nikejas aan me vinger in me oor of met me sleutels te rammelen ,wat er onderandere is gebeurd is :bij mijn broertje hebben ze een bazooka in huis gelegden die liet hij mij zien ,(om mijn z.g. criminele vriendjes op te sporen)ik ben vergiftigt l.s.d. of zo iets ,ik ben aan de cocaine gezet ,ik ben twee keer bedreigd met een pistool ,(vanaf het balkon)ik hoor z.g. stemmetjes al drie jaar , o.a.a-hij is grootb-hij is kleinc-hij is maffia-baasd-hij is slime-hij is domf-deze-betalen(ben voorgekomen bij de politierechter alles van-tevoren naar haar geschreven en opgestuurt maar ze zei`je denkt dat de buurman achter je aan zit`)z.g.paraniod-scitsofreen. ik heb geen rechten (instanties)ik heb geen vrijheid van denken (hersengolf)ons hoofd is als een t.v.station beeld & geluid !!!ik was schilder verdiende +-3500.00 per maand ,maar door het s.f.b (sociaal fonds bouwnijverheid)ben in de w.a.o. beland krijg nu +-1350,00 per maand!het huis uitgezet (huur niet betaald vanwegen lekkage in mijn huis en z.g.stemmetjes in mijn huis)nu ben ik dakloos.ik krijg dus ook geen medewerking van rechtshulp en zelfs amnestie international wil er niets aan doen .mensenrechten in het westen ,ik dacht het niet !deze brief zal ik proberen te bewaren !!!alvast bedankt.stephan marcel kapteijn.stichting h.v.o. amsterdam zaagmolenstraat is mijn postadress misschien kunnen we daar eens afspreken .ik heb deze maand 15-12-2000 ook nog geen w.a.o. uitkering gekregen.snazzy-service@caramail.comhet is echt waar (spits) .stephandeze brief hieronder heb ik op meerdere websites geplaatst ,gastboeken,messageboard&guestbooks.HELLO I^M S.M.KAPTEIJN 31-JEARS OLD MAN I LIVE IN EUROPE- HOLLAND-AMSTERDAM.COMPUTTERS READ YOUR MIND THEY -POLICE- CATCH YOUR BRAINWAVE,I^FF BEEN POISENED, PUT ON COCAINE,ALSO 2TIMES A GUN POINTED AT ME GOT NO HUMAN-RIGHTS AND I AM HOMELESS. JUDGE SAYD I^M CRAZY -PARANIOD- SCITSOFRENIC-ALREADY 3-YEARS BUZZY WITH ME I HEIR SOCALLED VOICES !BUT IT ARE THE RICH PEOPLE LIKE MAC.DONALD OR SHELL,SO THEY CAN KEEP PEOPLE WORKING FOR AS LESS AS POSIBLE . NO FREEDOM OF SPEACH NO FREEDOM OF THINKING. AMNESTYINT. ARE JUST WESTERN INTROUDERS ! MY E-MAIL IS SNAZZY-SERVICE@CARAMAIL.COM STEPHAN MARCEL KAPTEIJN your head is like a tv-station to ,pictures and sound ! we need a brainwavescrambler !!! finger in your ears ! brainwave in open air tell it around will you ?——————————————————————————————————————–Sujet: ik heb geen vrijheid A: CC: Date: 15/12/00 12:12:35 hallo ik ben stephan marcel kapteijn uit amsterdam-oudzuid.sinds +- 1.5 jaar kom ik smorgens of smiddags binnen in het centraal-station-amsterdam met me zwarte nikejas aan me vinger in me oor of met me sleutels te rammelen ,wat er onderandere is gebeurd is :bij mijn broertje hebben ze een bazooka in huis gelegden die liet hij mij zien ,(om mijn z.g. criminele vriendjes op te sporen)ik ben vergiftigt l.s.d. of zo iets ,ik ben aan de cocaine gezet ,ik ben twee keer bedreigd met een pistool ,(vanaf het balkon)ik hoor z.g. stemmetjes al drie jaar , o.a.a-hij is grootb-hij is kleinc-hij is maffia-baasd-hij is slime-hij is domf-deze-betalen(ben voorgekomen bij de politierechter alles van-tevoren naar haar geschreven en opgestuurt maar ze zei`je denkt dat de buurman achter je aan zit`)z.g.paraniod-scitsofreen. ik heb geen rechten (instanties)ik heb geen vrijheid van denken (hersengolf)ons hoofd is als een t.v.station beeld & geluid !!!ik was schilder verdiende +-3500.00 per maand ,maar door het s.f.b (sociaal fonds bouwnijverheid)ben in de w.a.o. beland krijg nu +-1350,00 per maand!het huis uitgezet (huur niet betaald vanwegen lekkage in mijn huis en z.g.stemmetjes in mijn huis)nu ben ik dakloos.ik krijg dus ook geen medewerking van rechtshulp en zelfs amnestie international wil er niets aan doen .mensenrechten in het westen ,ik dacht het niet !deze brief zal ik proberen te bewaren !!!alvast bedankt.stephan marcel kapteijn.stichting h.v.o. amsterdam zaagmolenstraat is mijn postadress misschien kunnen we daar eens afspreken .ik heb deze maand 15-12-2000 ook nog geen w.a.o. uitkering gekregen.snazzy-service@caramail.comhet is echt waar (spits) .stephandeze brief hieronder heb ik op meerdere websites geplaatst ,gastboeken,messageboard&guestbooks.HELLO I^M S.M.KAPTEIJN 31-JEARS OLD MAN I LIVE IN EUROPE- HOLLAND-AMSTERDAM.COMPUTTERS READ YOUR MIND THEY -POLICE- CATCH YOUR BRAINWAVE,I^FF BEEN POISENED, PUT ON COCAINE,ALSO 2TIMES A GUN POINTED AT ME GOT NO HUMAN-RIGHTS AND I AM HOMELESS. JUDGE SAYD I^M CRAZY -PARANIOD- SCITSOFRENIC-ALREADY 3-YEARS BUZZY WITH ME I HEIR SOCALLED VOICES !BUT IT ARE THE RICH PEOPLE LIKE MAC.DONALD OR SHELL,SO THEY CAN KEEP PEOPLE WORKING FOR AS LESS AS POSIBLE . NO FREEDOM OF SPEACH NO FREEDOM OF THINKING. AMNESTYINT. ARE JUST WESTERN INTROUDERS ! MY E-MAIL IS SNAZZY-SERVICE@CARAMAIL.COM STEPHAN MARCEL KAPTEIJN your head is like a tv-station to ,pictures and sound ! we need a brainwavescrambler !!! finger in your ears ! brainwave in open air tell it around will you ?——————————————————————————————————————–Sujet: ik heb geen vrijheid A: CC: Date: 15/12/00 12:19:06 hallo ik ben stephan marcel kapteijn uit amsterdam-oudzuid.sinds +- 1.5 jaar kom ik smorgens of smiddags binnen in het centraal-station-amsterdam met me zwarte nikejas aan me vinger in me oor of met me sleutels te rammelen ,wat er onderandere is gebeurd is :bij mijn broertje hebben ze een bazooka in huis gelegden die liet hij mij zien ,(om mijn z.g. criminele vriendjes op te sporen)ik ben vergiftigt l.s.d. of zo iets ,ik ben aan de cocaine gezet ,ik ben twee keer bedreigd met een pistool ,(vanaf het balkon)ik hoor z.g. stemmetjes al drie jaar , o.a.a-hij is grootb-hij is kleinc-hij is maffia-baasd-hij is slime-hij is domf-deze-betalen(ben voorgekomen bij de politierechter alles van-tevoren naar haar geschreven en opgestuurt maar ze zei`je denkt dat de buurman achter je aan zit`)z.g.paraniod-scitsofreen. ik heb geen rechten (instanties)ik heb geen vrijheid van denken (hersengolf)ons hoofd is als een t.v.station beeld & geluid !!!ik was schilder verdiende +-3500.00 per maand ,maar door het s.f.b (sociaal fonds bouwnijverheid)ben in de w.a.o. beland krijg nu +-1350,00 per maand!het huis uitgezet (huur niet betaald vanwegen lekkage in mijn huis en z.g.stemmetjes in mijn huis)nu ben ik dakloos.ik krijg dus ook geen medewerking van rechtshulp en zelfs amnestie international wil er niets aan doen .mensenrechten in het westen ,ik dacht het niet !deze brief zal ik proberen te bewaren !!!alvast bedankt.stephan marcel kapteijn.stichting h.v.o. amsterdam zaagmolenstraat is mijn postadress misschien kunnen we daar eens afspreken .ik heb deze maand 15-12-2000 ook nog geen w.a.o. uitkering gekregen.snazzy-service@caramail.comhet is echt waar (spits) .stephandeze brief hieronder heb ik op meerdere websites geplaatst ,gastboeken,messageboard&guestbooks.HELLO I^M S.M.KAPTEIJN 31-JEARS OLD MAN I LIVE IN EUROPE- HOLLAND-AMSTERDAM.COMPUTTERS READ YOUR MIND THEY -POLICE- CATCH YOUR BRAINWAVE,I^FF BEEN POISENED, PUT ON COCAINE,ALSO 2TIMES A GUN POINTED AT ME GOT NO HUMAN-RIGHTS AND I AM HOMELESS. JUDGE SAYD I^M CRAZY -PARANIOD- SCITSOFRENIC-ALREADY 3-YEARS BUZZY WITH ME I HEIR SOCALLED VOICES !BUT IT ARE THE RICH PEOPLE LIKE MAC.DONALD OR SHELL,SO THEY CAN KEEP PEOPLE WORKING FOR AS LESS AS POSIBLE . NO FREEDOM OF SPEACH NO FREEDOM OF THINKING. AMNESTYINT. ARE JUST WESTERN INTROUDERS ! MY E-MAIL IS SNAZZY-SERVICE@CARAMAIL.COM STEPHAN MARCEL KAPTEIJN your head is like a tv-station to ,pictures and sound ! we need a brainwavescrambler !!! finger in your ears ! brainwave in open air tell it around will you ?——————————————————————————————————————–Sujet: sinds +- 1.5 jaar kom ik smorgens of smiddags binnen in het centraal-station-amsterdam A: CC: Date: 15/12/00 11:30:31 hallo ik ben stephan marcel kapteijn uit amsterdam-oudzuid.sinds +- 1.5 jaar kom ik smorgens of smiddags binnen in het centraal-station-amsterdam met me zwarte nikejas aan me vinger in me oor of met me sleutels te rammelen ,wat er onderandere is gebeurd is :bij mijn broertje hebben ze een bazooka in huis gelegden die liet hij mij zien ,(om mijn z.g. criminele vriendjes op te sporen)ik ben vergiftigt l.s.d. of zo iets ,ik ben aan de cocaine gezet ,ik ben twee keer bedreigd met een pistool ,(vanaf het balkon)ik hoor z.g. stemmetjes al drie jaar , o.a.a-hij is grootb-hij is kleinc-hij is maffia-baasd-hij is slime-hij is domf-deze-betalen(ben voorgekomen bij de politierechter alles van-tevoren naar haar geschreven en opgestuurt maar ze zei`je denkt dat de buurman achter je aan zit`)z.g.paraniod-scitsofreen. ik heb geen rechten (instanties)ik heb geen vrijheid van denken (hersengolf)ons hoofd is als een t.v.station beeld & geluid !!!ik was schilder verdiende +-3500.00 per maand ,maar door het s.f.b (sociaal fonds bouwnijverheid)ben in de w.a.o. beland krijg nu +-1350,00 per maand!het huis uitgezet (huur niet betaald vanwegen lekkage in mijn huis en z.g.stemmetjes in mijn huis)nu ben ik dakloos.ik krijg dus ook geen medewerking van rechtshulp en zelfs amnestie international wil er niets aan doen .mensenrechten in het westen ,ik dacht het niet !deze brief zal ik proberen te bewaren !!!alvast bedankt.stephan marcel kapteijn.stichting h.v.o. amsterdam zaagmolenstraat is mijn postadress misschien kunnen we daar eens afspreken .ik heb deze maand 15-12-2000 ook nog geen w.a.o. uitkering gekregen.snazzy-service@caramail.comhet is echt waar (spits) .stephandeze brief hieronder heb ik op meerdere websites geplaatst ,gastboeken,messageboard&guestbooks.HELLO I^M S.M.KAPTEIJN 31-JEARS OLD MAN I LIVE IN EUROPE- HOLLAND-AMSTERDAM.COMPUTTERS READ YOUR MIND THEY -POLICE- CATCH YOUR BRAINWAVE,I^FF BEEN POISENED, PUT ON COCAINE,ALSO 2TIMES A GUN POINTED AT ME GOT NO HUMAN-RIGHTS AND I AM HOMELESS. JUDGE SAYD I^M CRAZY -PARANIOD- SCITSOFRENIC-ALREADY 3-YEARS BUZZY WITH ME I HEIR SOCALLED VOICES !BUT IT ARE THE RICH PEOPLE LIKE MAC.DONALD OR SHELL,SO THEY CAN KEEP PEOPLE WORKING FOR AS LESS AS POSIBLE . NO FREEDOM OF SPEACH NO FREEDOM OF THINKING. AMNESTYINT. ARE JUST WESTERN INTROUDERS ! MY E-MAIL IS SNAZZY-SERVICE@CARAMAIL.COM STEPHAN MARCEL KAPTEIJN your head is like a tv-station to ,pictures and sound ! we need a brainwavescrambler !!! finger in your ears ! brainwave in open air tell it around will you ?———————————————————————————————————————Sujet: ik heb geen vrijheid A: CC: Date: 15/12/00 12:20:23 hallo ik ben stephan marcel kapteijn uit amsterdam-oudzuid.sinds +- 1.5 jaar kom ik smorgens of smiddags binnen in het centraal-station-amsterdam met me zwarte nikejas aan me vinger in me oor of met me sleutels te rammelen ,wat er onderandere is gebeurd is :bij mijn broertje hebben ze een bazooka in huis gelegden die liet hij mij zien ,(om mijn z.g. criminele vriendjes op te sporen)ik ben vergiftigt l.s.d. of zo iets ,ik ben aan de cocaine gezet ,ik ben twee keer bedreigd met een pistool ,(vanaf het balkon)ik hoor z.g. stemmetjes al drie jaar , o.a.a-hij is grootb-hij is kleinc-hij is maffia-baasd-hij is slime-hij is domf-deze-betalen(ben voorgekomen bij de politierechter alles van-tevoren naar haar geschreven en opgestuurt maar ze zei`je denkt dat de buurman achter je aan zit`)z.g.paraniod-scitsofreen. ik heb geen rechten (instanties)ik heb geen vrijheid van denken (hersengolf)ons hoofd is als een t.v.station beeld & geluid !!!ik was schilder verdiende +-3500.00 per maand ,maar door het s.f.b (sociaal fonds bouwnijverheid)ben in de w.a.o. beland krijg nu +-1350,00 per maand!het huis uitgezet (huur niet betaald vanwegen lekkage in mijn huis en z.g.stemmetjes in mijn huis)nu ben ik dakloos.ik krijg dus ook geen medewerking van rechtshulp en zelfs amnestie international wil er niets aan doen .mensenrechten in het westen ,ik dacht het niet !deze brief zal ik proberen te bewaren !!!alvast bedankt.stephan marcel kapteijn.stichting h.v.o. amsterdam zaagmolenstraat is mijn postadress misschien kunnen we daar eens afspreken .ik heb deze maand 15-12-2000 ook nog geen w.a.o. uitkering gekregen.snazzy-service@caramail.comhet is echt waar (spits) .stephandeze brief hieronder heb ik op meerdere websites geplaatst ,gastboeken,messageboard&guestbooks.HELLO I^M S.M.KAPTEIJN 31-JEARS OLD MAN I LIVE IN EUROPE- HOLLAND-AMSTERDAM.COMPUTTERS READ YOUR MIND THEY -POLICE- CATCH YOUR BRAINWAVE,I^FF BEEN POISENED, PUT ON COCAINE,ALSO 2TIMES A GUN POINTED AT ME GOT NO HUMAN-RIGHTS AND I AM HOMELESS. JUDGE SAYD I^M CRAZY -PARANIOD- SCITSOFRENIC-ALREADY 3-YEARS BUZZY WITH ME I HEIR SOCALLED VOICES !BUT IT ARE THE RICH PEOPLE LIKE MAC.DONALD OR SHELL,SO THEY CAN KEEP PEOPLE WORKING FOR AS LESS AS POSIBLE . NO FREEDOM OF SPEACH NO FREEDOM OF THINKING. AMNESTYINT. ARE JUST WESTERN INTROUDERS ! MY E-MAIL IS SNAZZY-SERVICE@CARAMAIL.COM STEPHAN MARCEL KAPTEIJN your head is like a tv-station to ,pictures and sound ! we need a brainwavescrambler !!! finger in your ears ! brainwave in open air tell it around will you ?——————————————————————————————————————–Sujet: ik heb geen vrijheid A: CC: Date: 15/12/00 12:16:59 hallo ik ben stephan marcel kapteijn uit amsterdam-oudzuid.sinds +- 1.5 jaar kom ik smorgens of smiddags binnen in het centraal-station-amsterdam met me zwarte nikejas aan me vinger in me oor of met me sleutels te rammelen ,wat er onderandere is gebeurd is :bij mijn broertje hebben ze een bazooka in huis gelegden die liet hij mij zien ,(om mijn z.g. criminele vriendjes op te sporen)ik ben vergiftigt l.s.d. of zo iets ,ik ben aan de cocaine gezet ,ik ben twee keer bedreigd met een pistool ,(vanaf het balkon)ik hoor z.g. stemmetjes al drie jaar , o.a.a-hij is grootb-hij is kleinc-hij is maffia-baasd-hij is slime-hij is domf-deze-betalen(ben voorgekomen bij de politierechter alles van-tevoren naar haar geschreven en opgestuurt maar ze zei`je denkt dat de buurman achter je aan zit`)z.g.paraniod-scitsofreen. ik heb geen rechten (instanties)ik heb geen vrijheid van denken (hersengolf)ons hoofd is als een t.v.station beeld & geluid !!!ik was schilder verdiende +-3500.00 per maand ,maar door het s.f.b (sociaal fonds bouwnijverheid)ben in de w.a.o. beland krijg nu +-1350,00 per maand!het huis uitgezet (huur niet betaald vanwegen lekkage in mijn huis en z.g.stemmetjes in mijn huis)nu ben ik dakloos.ik krijg dus ook geen medewerking van rechtshulp en zelfs amnestie international wil er niets aan doen .mensenrechten in het westen ,ik dacht het niet !deze brief zal ik proberen te bewaren !!!alvast bedankt.stephan marcel kapteijn.stichting h.v.o. amsterdam zaagmolenstraat is mijn postadress misschien kunnen we daar eens afspreken .ik heb deze maand 15-12-2000 ook nog geen w.a.o. uitkering gekregen.snazzy-service@caramail.comhet is echt waar (spits) .stephandeze brief hieronder heb ik op meerdere websites geplaatst ,gastboeken,messageboard&guestbooks.HELLO I^M S.M.KAPTEIJN 31-JEARS OLD MAN I LIVE IN EUROPE- HOLLAND-AMSTERDAM.COMPUTTERS READ YOUR MIND THEY -POLICE- CATCH YOUR BRAINWAVE,I^FF BEEN POISENED, PUT ON COCAINE,ALSO 2TIMES A GUN POINTED AT ME GOT NO HUMAN-RIGHTS AND I AM HOMELESS. JUDGE SAYD I^M CRAZY -PARANIOD- SCITSOFRENIC-ALREADY 3-YEARS BUZZY WITH ME I HEIR SOCALLED VOICES !BUT IT ARE THE RICH PEOPLE LIKE MAC.DONALD OR SHELL,SO THEY CAN KEEP PEOPLE WORKING FOR AS LESS AS POSIBLE . NO FREEDOM OF SPEACH NO FREEDOM OF THINKING. AMNESTYINT. ARE JUST WESTERN INTROUDERS ! MY E-MAIL IS SNAZZY-SERVICE@CARAMAIL.COM STEPHAN MARCEL KAPTEIJN your head is like a tv-station to ,pictures and sound ! we need a brainwavescrambler !!! finger in your ears ! brainwave in open air tell it around will you ?———————————————————————————————————————–Sujet: ik heb geen vrijheid A: CC: Date: 15/12/00 12:15:27 hallo ik ben stephan marcel kapteijn uit amsterdam-oudzuid.sinds +- 1.5 jaar kom ik smorgens of smiddags binnen in het centraal-station-amsterdam met me zwarte nikejas aan me vinger in me oor of met me sleutels te rammelen ,wat er onderandere is gebeurd is :bij mijn broertje hebben ze een bazooka in huis gelegden die liet hij mij zien ,(om mijn z.g. criminele vriendjes op te sporen)ik ben vergiftigt l.s.d. of zo iets ,ik ben aan de cocaine gezet ,ik ben twee keer bedreigd met een pistool ,(vanaf het balkon)ik hoor z.g. stemmetjes al drie jaar , o.a.a-hij is grootb-hij is kleinc-hij is maffia-baasd-hij is slime-hij is domf-deze-betalen(ben voorgekomen bij de politierechter alles van-tevoren naar haar geschreven en opgestuurt maar ze zei`je denkt dat de buurman achter je aan zit`)z.g.paraniod-scitsofreen. ik heb geen rechten (instanties)ik heb geen vrijheid van denken (hersengolf)ons hoofd is als een t.v.station beeld & geluid !!!ik was schilder verdiende +-3500.00 per maand ,maar door het s.f.b (sociaal fonds bouwnijverheid)ben in de w.a.o. beland krijg nu +-1350,00 per maand!het huis uitgezet (huur niet betaald vanwegen lekkage in mijn huis en z.g.stemmetjes in mijn huis)nu ben ik dakloos.ik krijg dus ook geen medewerking van rechtshulp en zelfs amnestie international wil er niets aan doen .mensenrechten in het westen ,ik dacht het niet !deze brief zal ik proberen te bewaren !!!alvast bedankt.stephan marcel kapteijn.stichting h.v.o. amsterdam zaagmolenstraat is mijn postadress misschien kunnen we daar eens afspreken .ik heb deze maand 15-12-2000 ook nog geen w.a.o. uitkering gekregen.snazzy-service@caramail.comhet is echt waar (spits) .stephandeze brief hieronder heb ik op meerdere websites geplaatst ,gastboeken,messageboard&guestbooks.HELLO I^M S.M.KAPTEIJN 31-JEARS OLD MAN I LIVE IN EUROPE- HOLLAND-AMSTERDAM.COMPUTTERS READ YOUR MIND THEY -POLICE- CATCH YOUR BRAINWAVE,I^FF BEEN POISENED, PUT ON COCAINE,ALSO 2TIMES A GUN POINTED AT ME GOT NO HUMAN-RIGHTS AND I AM HOMELESS. JUDGE SAYD I^M CRAZY -PARANIOD- SCITSOFRENIC-ALREADY 3-YEARS BUZZY WITH ME I HEIR SOCALLED VOICES !BUT IT ARE THE RICH PEOPLE LIKE MAC.DONALD OR SHELL,SO THEY CAN KEEP PEOPLE WORKING FOR AS LESS AS POSIBLE . NO FREEDOM OF SPEACH NO FREEDOM OF THINKING. AMNESTYINT. ARE JUST WESTERN INTROUDERS ! MY E-MAIL ISSNAZZY-SERVICE@CARAMAIL.COM STEPHAN MARCEL KAPTEIJN your head is like a tv-station to ,pictures and sound ! we need a brainwavescrambler !!! finger in your ears ! brainwave in open air tell it around will you ?———————————————————————————————————————Sujet: ik heb geen vrijheid A: CC: Date: 15/12/00 12:14:09 hallo ik ben stephan marcel kapteijn uit amsterdam-oudzuid.sinds +- 1.5 jaar kom ik smorgens of smiddags binnen in het centraal-station-amsterdam met me zwarte nikejas aan me vinger in me oor of met me sleutels te rammelen ,wat er onderandere is gebeurd is :bij mijn broertje hebben ze een bazooka in huis gelegden die liet hij mij zien ,(om mijn z.g. criminele vriendjes op te sporen)ik ben vergiftigt l.s.d. of zo iets ,ik ben aan de cocaine gezet ,ik ben twee keer bedreigd met een pistool ,(vanaf het balkon)ik hoor z.g. stemmetjes al drie jaar , o.a.a-hij is grootb-hij is kleinc-hij is maffia-baasd-hij is slime-hij is domf-deze-betalen(ben voorgekomen bij de politierechter alles van-tevoren naar haar geschreven en opgestuurt maar ze zei`je denkt dat de buurman achter je aan zit`)z.g.paraniod-scitsofreen. ik heb geen rechten (instanties)ik heb geen vrijheid van denken (hersengolf)ons hoofd is als een t.v.station beeld & geluid !!!ik was schilder verdiende +-3500.00 per maand ,maar door het s.f.b (sociaal fonds bouwnijverheid)ben in de w.a.o. beland krijg nu +-1350,00 per maand!het huis uitgezet (huur niet betaald vanwegen lekkage in mijn huis en z.g.stemmetjes in mijn huis)nu ben ik dakloos.ik krijg dus ook geen medewerking van rechtshulp en zelfs amnestie international wil er niets aan doen .mensenrechten in het westen ,ik dacht het niet !deze brief zal ik proberen te bewaren !!!alvast bedankt.stephan marcel kapteijn.stichting h.v.o. amsterdam zaagmolenstraat is mijn postadress misschien kunnen we daar eens afspreken .ik heb deze maand 15-12-2000 ook nog geen w.a.o. uitkering gekregen.snazzy-service@caramail.comhet is echt waar (spits) .stephandeze brief hieronder heb ik op meerdere websites geplaatst ,gastboeken,messageboard&guestbooks.HELLO I^M S.M.KAPTEIJN 31-JEARS OLD MAN I LIVE IN EUROPE- HOLLAND-AMSTERDAM.COMPUTTERS READ YOUR MIND THEY -POLICE- CATCH YOUR BRAINWAVE,I^FF BEEN POISENED, PUT ON COCAINE,ALSO 2TIMES A GUN POINTED AT ME GOT NO HUMAN-RIGHTS AND I AM HOMELESS. JUDGE SAYD I^M CRAZY -PARANIOD- SCITSOFRENIC-ALREADY 3-YEARS BUZZY WITH ME I HEIR SOCALLED VOICES !BUT IT ARE THE RICH PEOPLE LIKE MAC.DONALD OR SHELL,SO THEY CAN KEEP PEOPLE WORKING FOR AS LESS AS POSIBLE . NO FREEDOM OF SPEACH NO FREEDOM OF THINKING. AMNESTYINT. ARE JUST WESTERN INTROUDERS ! MY E-MAIL ISSNAZZY-SERVICE@CARAMAIL.COM STEPHAN MARCEL KAPTEIJN your head is like a tv-station to ,pictures and sound ! we need a brainwavescrambler !!! finger in your ears ! brainwave in open air tell it around will you ?———————————————————————————————————————Sujet: ik heb geen vrijheid van denken (hersengolf) A: CC: Date: 14/12/00 01:38:12 hallo ik ben stephan marcel kapteijn uit amsterdam-oudzuid.bij mijn broertje hebben ze een bazooka in huis gelegden die liet hij mij zien ,(om mijn z.g. criminele vriendjes op te sporen)ik ben vergiftigt l.s.d. of zo iets ,ik ben aan de cocaine gezet ,ik ben twee keer bedreigd met een pistool ,(vanaf het balkon)ik hoor z.g. stemmetjes al drie jaar ,(ben voorgekomen bij de politierechter alles van-tevoren naar haar geschreven en opgestuurt maar ze zij `je denkt dat de buurman achter je aan zit`)z.g.paraniod-scitsofreen. ik heb geen rechten (instanties)ik heb geen vrijheid van denken (hersengolf)ons hoofd is als een t.v.station beeld & geluid !!!ik was schilder verdiende +-3500.00 per maand ,maar door het s.f.b (sociaal fonds bouwnijverheid)ben in de w.a.o. beland krijg nu +-1350,00 per maand!het huis uitgezet (huur niet betaald vanwegen lekkage in mijn huis en z.g.stemmetjes in mijn huis)nu ben ik dakloos.ik krijg dus ook geen medewerking van rechtshulp en zelfs amnestie international wil er niets aan doen .mensenrechten in het westen ,ik dacht het niet !deze brief zal ik proberen te bewaren !!!alvast bedankt.stephen marcel kapteijn.stichting h.v.o. amsterdam zaagmolenstraat is mijn postadress misschien kunnen we daar eens afspreken .snazzy-service@caramail.comzou het raar zijn als ik ze in series neer zou leggen ?——————————————————————————————————————–Sujet: ik was schilder verdiende +-3500.00 per maand A: <“uitvoeringsorganisatie@sfb.nl”> CC: Date: 14/12/00 01:17:56 hallo ik ben stephan marcel kapteijn uit amsterdam-oudzuid.bij mijn broertje hebben ze een bazooka in huis gelegden die liet hij mij zien ,(om mijn z.g. criminele vriendjes op te sporen)ik ben vergiftigt l.s.d. of zo iets ,ik ben aan de cocaine gezet ,ik ben twee keer bedreigd met een pistool ,(vanaf het balkon)ik hoor z.g. stemmetjes al drie jaar ,(ben voorgekomen bij de politierechter alles van-tevoren naar haar geschreven en opgestuurt maar ze zij `je denkt dat de buurman achter je aan zit`)z.g.paraniod-scitsofreen. ik heb geen rechten (instanties)ik heb geen vrijheid van denken (hersengolf)ons hoofd is als een t.v.station beeld & geluid !!!ik was schilder verdiende +-3500.00 per maand ,maar door het s.f.b (sociaal fonds bouwnijverheid)ben in de w.a.o. beland krijg nu +-1350,00 per maand!het huis uitgezet (huur niet betaald vanwegen lekkage in mijn huis en z.g.stemmetjes in mijn huis)nu ben ik dakloos.ik krijg dus ook geen medewerking van rechtshulp en zelfs amnestie international wil er niets aan doen .mensenrechten in het westen ,ik dacht het niet !deze brief zal ik proberen te bewaren !!!alvast bedankt.stephen marcel kapteijn.stichting h.v.o. amsterdam zaagmolenstraat is mijn postadress misschien kunnen we daar eens afspreken .snazzy-service@caramail.comzou het raar zijn als ik ze in series neer zou leggen ? —-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-00— De: W.Wals@Sfbgroep.nl Sujet: Dhr. S.M. Kapteijn A: snazzy-service@caramail.com Date: 18/12/00 12:40:42 Geachte heer of mevrouw,

    Onlangs een email gekregen inzake de heer S.M. Kapteijn. —————————————————————————De: ABCNews Comments Sujet: Re: BRAINWAVE (KMM281894C0KM) A: Date: 06/12/00 22:45:12 Hi,

    Thank you for contacting us.

    We appreciate your comments. We will forward your e-mail to the

    appropriate department for review.

    Regards,

    Alice

    ABCNews.com

    http://abcnews.go.com/

    Original Message Follows:

    ————————-

    User Browser Type: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98;

    DigExt; Hotbar 2.0)

    User IP Address: 24.132.184.20

    Server Time: Dec 5 2000 6:21AM

    name: STEPHAN MARCEL KAPTEIJN

    email: SNAZZY-SERVICE@CARAMAIL.COM

    area:

    subject: BRAINWAVE

    message:

    problem: HELLO I^M S.M.KAPTEIJN 31-JEARS OLD MAN

    I LIVE IN EUROPE-HOLLAND-AMSTERDAM.

    COMPUTTERS READ YOUR MIND THEY -POLICE-

    CATCH YOUR BRAINWAVE,I^FF BEEN POISENED,

    PUT ON COCAINE,ALSO 2TIMES A GUN POINTED

    AT ME GOT NO HUMAN-RIGHTS AND I AM HOMELESS.

    JUDGE SAYD I^M CRAZY -PARANIOD-SCITSOFRENIC-

    ALREADY 3-YEARS BUZZY WITH ME I HEIR

    SOCALLED VOICES !BUT IT ARE THE RICH PEOPLE

    LIKE MAC.DONALD OR SHELL,SO THEY CAN KEEP

    PEOPLE WORKING FOR AS LESS AS POSIBLE .

    NO FREEDOM OF SPEACH NO FREEDOM OF THINKING.

    AMNESTYINT. ARE JUST WESTERN INTROUDERS !

    MY E-MAIL IS SNAZZY-SERVICE@CARAMAIL.COM

    STEPHAN MARCEL KAPTEIJN

    —————————————————————————– Subject: personen geschreven Date: Wed, 27 Dec 2000 00:42:59 +0100 Reply Reply All Forward Delete Previous Next Close Sujet: onderzoeksinstituut `Kapteyn Instituut'. A: secr@astro.rug.nl HELLO I^M S.M.KAPTEYN 31-JEARS OLD MAN I LIVE IN EUROPE-

    HOLLAND-AMSTERDAM. COMPUTTERS READ YOUR MIND THEY -POLICE-

    CATCH YOUR BRAINWAVE,I^FF BEEN POISENED, PUT ON

    COCAINE,ALSO 2TIMES A GUN POINTED AT ME GOT NO HUMAN-RIGHTS

    AND I AM HOMELESS. JUDGE SAYD I^M CRAZY -PARANIOD-

    SCITSOFRENIC- ALREADY 3-YEARS BUZZY WITH ME I HEIR SOCALLED

    VOICES !BUT IT ARE THE RICH PEOPLE LIKE MAC.DONALD OR

    SHELL,SO THEY CAN KEEP PEOPLE WORKING FOR AS LESS AS

    POSIBLE . NO FREEDOM OF SPEACH NO FREEDOM OF THINKING.

    AMNESTYINT. ARE JUST WESTERN INTROUDERS ! MY E-MAIL IS

    SNAZZY-SERVICE@CARAMAIL.COM STEPHAN MARCEL KAPTEYN your

    head is like a tv-station to ,pictures and sound !

    we need a brainwavescrambler !!!Sujet: prof.dr. J.M.K.H. Wierda invloed van J.C. Kapteyn . A: j.m.k.h.wierda@med.rug.nl HELLO I^M S.M.KAPTEYN 31-JEARS OLD MAN I LIVE IN EUROPE-

    HOLLAND-AMSTERDAM. COMPUTTERS READ YOUR MIND THEY -POLICE-

    CATCH YOUR BRAINWAVE,I^FF BEEN POISENED, PUT ON

    COCAINE,ALSO 2TIMES A GUN POINTED AT ME GOT NO HUMAN-RIGHTS

    AND I AM HOMELESS. JUDGE SAYD I^M CRAZY -PARANIOD-

    SCITSOFRENIC- ALREADY 3-YEARS BUZZY WITH ME I HEIR SOCALLED

    VOICES !BUT IT ARE THE RICH PEOPLE LIKE MAC.DONALD OR

    SHELL,SO THEY CAN KEEP PEOPLE WORKING FOR AS LESS AS

    POSIBLE . NO FREEDOM OF SPEACH NO FREEDOM OF THINKING.

    AMNESTYINT. ARE JUST WESTERN INTROUDERS ! MY E-MAIL IS

    SNAZZY-SERVICE@CARAMAIL.COM STEPHAN MARCEL KAPTEYN your

    head is like a tv-station to ,pictures and sound !

    we need a brainwavescrambler !!!

    Sujet: AAN Hoogleraar: P.J.G. Kapteyn . A: webmaster@uva.nl HELLO I^M S.M.KAPTEYN 31-JEARS OLD MAN I LIVE IN EUROPE-

    HOLLAND-AMSTERDAM. COMPUTTERS READ YOUR MIND THEY -POLICE-

    CATCH YOUR BRAINWAVE,I^FF BEEN POISENED, PUT ON

    COCAINE,ALSO 2TIMES A GUN POINTED AT ME GOT NO HUMAN-RIGHTS

    AND I AM HOMELESS. JUDGE SAYD I^M CRAZY -PARANIOD-

    SCITSOFRENIC- ALREADY 3-YEARS BUZZY WITH ME I HEIR SOCALLED

    VOICES !BUT IT ARE THE RICH PEOPLE LIKE MAC.DONALD OR

    SHELL,SO THEY CAN KEEP PEOPLE WORKING FOR AS LESS AS

    POSIBLE . NO FREEDOM OF SPEACH NO FREEDOM OF THINKING.

    AMNESTYINT. ARE JUST WESTERN INTROUDERS ! MY E-MAIL IS

    SNAZZY-SERVICE@CARAMAIL.COM STEPHAN MARCEL KAPTEYN your

    head is like a tv-station to ,pictures and sound !

    we need a brainwavescrambler !!!

    Sujet: STEPHAN MARCEL KAPTEYN A: kapteyn@physik.TU-Berlin.DE HELLO I^M S.M.KAPTEYN 31-JEARS OLD MAN I LIVE IN EUROPE-

    HOLLAND-AMSTERDAM. COMPUTTERS READ YOUR MIND THEY -POLICE-

    CATCH YOUR BRAINWAVE,I^FF BEEN POISENED, PUT ON

    COCAINE,ALSO 2TIMES A GUN POINTED AT ME GOT NO HUMAN-RIGHTS

    AND I AM HOMELESS. JUDGE SAYD I^M CRAZY -PARANIOD-

    SCITSOFRENIC- ALREADY 3-YEARS BUZZY WITH ME I HEIR SOCALLED

    VOICES !BUT IT ARE THE RICH PEOPLE LIKE MAC.DONALD OR

    SHELL,SO THEY CAN KEEP PEOPLE WORKING FOR AS LESS AS

    POSIBLE . NO FREEDOM OF SPEACH NO FREEDOM OF THINKING.

    AMNESTYINT. ARE JUST WESTERN INTROUDERS ! MY E-MAIL IS

    SNAZZY-SERVICE@CARAMAIL.COM STEPHAN MARCEL KAPTEYN your

    head is like a tv-station to ,pictures and sound ! we need

    a brainwavescrambler !!!Sujet: develop it. SEMICO A: jimf@semico.com hallo i am stephan marcel kapteijn ,

    from amsterdam ,

    i want the rights © to this product:

    `brainwave-scrambler` © (r)

    and i wish to help developing it.

    (no sensors ,in open air ,

    LIKE A T.V.SATTALITE-CONNECTION)

    snazzy-service@caramail.com

    Education

    l.t.s.

    low-technical-school

    painter.

    Professional experience

    al drie jaar word ik aan deze hersengolf-praktijken

    blootgesteld,

    door justitie amsterdam.

    FOR 3-JEAR I AM IN TOUCH WITH THE BRAINWAVE IN OPEN AIR ,

    (POLICE-AMSTERDAM)

    Additional information

    je hoofd is als een t.v.,sattaliet-verbinding beeld &

    geluid .

    YOUR HEAD IS LIKE A

    T.V.SATTALITE-CONNECTION

    PICTURES & SOUND

    Sujet: this product: A: HELPD_NL@canon-benelux.com

  • u

    u