LEESN FF:ONDERWERP: ONTVANG VEEL GELD IN ZEER KORTE TIJD! Ik vond dit bericht op een bulletin board en besloot het te proberen. Ik was net als u nu gewoon wat aan het surfen door verschillende nieuwsgroepen. Toen ik plotseling dit artikel las. De kop was `ONTVANG VEEL GELD IN KORTE TIJD`. Ik dacht net als u NU dit kan niet, dit moet oplichterij zijn, maar gelukkig was ik net zoals de meeste mensen nieuwsgierig en bleef ik door lezen. `Er stond dat je 2.50 naar elk van de 5 addressen (genoemd in het artikel) moest sturen. Dan moest je je eigen naam vervangen door de laatste (nummer 5) en dan het herschreven artikel in ongeveer 100 niewsgroepen plaatsen.` Als u op dit moment in de war bent over het mechanisme is dat geen schande, het zal later uitgebreid worden uitgelegd. Ik besloot het te proberen,het ergste wat er kon gebeuren is 12.50 verliezen. Ik investeerde 12.50 … en raad eens!? Binnen 7 dagen, begon ik geld in mijn brivenbus te ontvangen. Ik dacht dat het wel gauw op zou houden maar het stopte niet. In de eerste week verdiende ik 50 gulden en tegen het einde van de tweede week had ik meer dan DUIZEND GULDEN.Het geld komt nu nog steeds binnen. Dit klinkt allemaal te mooi om waar te zijn maar als je door leest zul je zien dat het een goed systeem is en bovendien dat het werkt. Voordat ik ga uitleggen hoe het werkt moet je alvast een copy van deze text maken. Suggestie: lees dit arikel goed door, En als u de instructies goed uitvoerd, komt het geld vanzelf in je brievenbus rollen. Het is makkelijk, en bovenalles LEGAAL, het enige wat je nodig hebt is een investering van 15 gulden. Het is wel belangrijk dat u de instructies PRECIES opvolgd, als u precies doet wat er staat kan het niets mis gaan. Het programma werkt door de eerlijkheid en de integriteit van de nieuwe internet gebruikers. Het werkt omdat er dagelijks duizende nieuwe internet gebruikers bij komen.En het internet blijft maar groeien. HET SYSTEEM: Nu neemt u deel aan de mail order service business. In deze business is ons product niet tastbaar maar een service(dienst). Je bent in de business van het ontwikkelen van niewsgroepen. Vele grote bedrijven zijn graag bereid om veel geld te betalen om op een goede nieuwsgroep te komen. Echter het verdiende geld van de nieuwsgroepen is secundair tot het inkomen wat verdiend is als mensen zoals u en ik zich bij een nieuwgroep aansluiten. DE DRIE STAPPEN: Drie gemakkelijke stappen voor succes Het gaat er wel om dat u precies doet wat er staat anders kan ik geen succes garanderen. STAP 1: Pak 5 stukken papier en schrijf op elk stuk papier: boven aan: `LAAT MIJ ALTUBLIEFT TOT U NIEUWGROEP TOETREDEN` onderaan: `uw address en naam`(bv M.Janssen grotweg 12 5678TH) Stop deze papieren in 5 envelopen. Nu pak je 5 rijksdaalders, elk van die rijksdaalders stop je in een envelope. Je hebt nu 5 envelopen met 5 met elk een papier (`LAAT MIJ AUB …`) en elk een rijksdaalder. De rijksdaalder moet je tussen twee zwarte (of donkere) stukken papier doen. Een lucfer doosje is helemaal mooi.(om post fraude tegen te gaan) Wat u nou doet is het creeren van een service. DIT IS ABSOLUUT LEGAAL!. U vraagd een legale dienst aan en u betaald er voor. Het is normaal om hier eerst wat kritisch tegen over te staan. Toen ik deze tekst las heb ik het nageplozen en het is absoluut legaal. Als u mij niet geloofd, moet u het zelf maar uitzoeken maar ik weet zeker dat u op het zelfde antwoord komt als ik: DEZE DIENST VERLENING IS LEGAAL Okee nu stuurt u deze 5 envelopen naar de volgende addressen: 1. Wouter visscher Spoorsingel 9 2613 bd Delft. 2. Moh Cain Pasteurstraat 147 2522rh den haag 3. Hugo Boogeardt Tjalk 8 9606 RD Hoogezand 4. R. Dimpenfeld Lange Dreef 87 2285 KA Rijswijk 5. Lisa Bentick Martin Luther Kinglaan 133 Rijswijk (Zuid Holland) STAP 2: Copy deze en lees het nog een keer goed door.Als iedereen doet wat u moet doen dan ontvangt iedereen zijn geld