congres "Databanking and Global Drug Development

  • Paula van Rossum

    Op 16 november 2006 wordt het congres ?Databanking and Global Drug Development? gehouden. Het congres is georganiseerd in samenwerking met EFPIA, EBE, EuropaBio en TI Pharma en zal plaatsvinden in het Crowne Plaza ? Promenade Hotel te Den Haag.

    Doel van het congres is het samenbrengen van patiënten, beleidsmakers, wetenschappers en industriëlen om de toegankelijkheid van verscheidene informatiebronnen relevant voor geneesmiddelenonderzoek te bevorderen. Erkende sprekers zullen Aziatische, Amerikaanse en Europese initiatieven betreffende het proces van geneesmiddelenonderzoek naast elkaar leggen. Gedurende de parallelsessies zal dieper ingegaan worden op de risico?s en meerwaarde van het internationaal toegankelijk maken van biobanken, electronische patientenrecords en databases met vindingen relevant voor geneesmiddelenonderzoek.

    meer informatie kunt u vinden op: www.dutchdiscoveries.com

  • Britt Malcontent

    Beste Paula,

    Via een omweg: Ik denk begrepen te hebben van de site StageHulp.nl dat jij op zoek bent naar een stageplek in de reclame. Klopt dat (nog)?

    Wij, en dat is reclamebureau Publicis (zie www. publicis.nl), zijn namelijk op zoek naar een stagiaire voor onze Healthcare unit. Laat me even weten of je interesse hebt of dat ik er helemaal naast zit op adres britt.malcontent@publicis.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Britt Malcontent