Prikbord-link

• Fabian

Hoi Willem,

Ik heb een kleine tip: Plaats een link op de biotechnologie-pagina naar dit prikbord, zodat hier nog eens iemand komt en er vaker iets gepost wordt.

Groetjes Fabian

http://katjaschuurman.startpagina.nl

• Willem

Hoi Fabian,

Dank je voor de tip. Die link staat er al op vanaf de eerste dag dat dit prikbord geopend werd. Het is gek maar ondanks dat de biotechnologie.startpagina.nl heel erg goed bezocht wordt wil het prikbord niet echt lopen.

Veel mensen kunnen hier wel een goed antwoord vinden op hun vragen. Ik probeer als het lukt hier wel de tijd voor te nemen. Ik denk dat de relatieve rust veroorzaakt wordt doordat er veel andere discussiepagina's bestaan over biotech. Daardoor komen er alleen mensen op dit prikbord met inhoudelijke vragen. Mensen die willen discussiëren gaan naar andere prikborden. Ook is het niet voor ieder even gemakkelijk een discussie te beginnen over biotech omdat men misschien bang is de verkeerde vragen te stellen. Ik heb er wel eens over gedacht om een “stelling van de maand” op het prikbord te zetten. Misschien reageert men dan gemakkelijker.

Maar goed bedankt voor het meedenken!

Willem

• Tim Hulsen

Ha Willem,

misschien is het beter om de titel ‘onze eigen discussiepagina’ te veranderen in ‘Biotechnologiepagina Prikbord’ of zoiets dergelijks; dat valt wat meer op en maakt het duidelijk dat het een officieel startpagina-prikbord is.

Dit prikbord staat trouwens ook al een tijdje gelinkt op biologie.startpagina.nl.

Succes verder,

Tim.