Evenementen biotechnologie

• Marloes

Hallo, voor mijn stage ben ik op zoek naar evenementen/beurzen/congressen over biotechnologie. Ik ben met een onderzoek bezig en zou graag willen weten hoeveel er in Nederland zijn. Heeft iemand deze informatie of weet iemand waar ik deze kan vinden, zou hij/zij het mij dan graag zsm willen laten weten? Alvast hartstikke bedankt!!

• lsp

Marloes, heeft er iemand gereageerd op jouw oproep over congressen/converenties mbt biotech/lefesciences in NL. Ik zou graag ook uitvinden wat er allemaal te doen is. Heb je wellicht een lijstje voor mij

mvgr Tol TrimbornMarloes schreef:

>

> Hallo, voor mijn stage ben ik op zoek naar

> evenementen/beurzen/congressen over biotechnologie. Ik ben

> met een onderzoek bezig en zou graag willen weten hoeveel er

> in Nederland zijn. Heeft iemand deze informatie of weet

> iemand waar ik deze kan vinden, zou hij/zij het mij dan graag

> zsm willen laten weten? Alvast hartstikke bedankt!!

• Marloes

Hoi,

Nee, er heeft niemand gereageerd jammergenoeg. Ik ben zelf maar gaan kijken. Er blijkt in Nederland weinig te doen op dat gebied. Er zijn wel veel congressen en symposia die voornamelijk over voedsel gaan maar weinig beurzen. Je hebt HET Instrument wat enigszins ermee te maken heeft en een nieuwe beurs BIOnale. In Duitsland is er wel genoeg te doen, je kunt dit vinden op www.auma.de Daar kun je zoeken naar (inter)nationale beurzen en je kunt aangeven dat het onderwerp biotechnologie moet zijn. Allen HET Instrument wordt dan aangegeven als beurs in Nederland. De rest vindt vooral plaats in Amerika, Duitsland en ik geloof China.

Maar, waar ik natuurlijk mee bezig ben is een beurs Biotech voor Nederland. Deze beurs wordt (als het goed is) eind mei 2005 gerealiseerd. In België wordt deze beurs al gehouden in Namen 2 en 3 december van dit jaar en op 1 en 2 december 2005 in Antwerpen. Mocht je hier meer informatie over willen dan laat het mij maar weten.

Groetjes Marloes

• Nelleke

Hoi,

Kennen jullie het Nederlands Biotechnologie Congres? Dit wordt elke twee jaar gehouden, georganiseerd door de NBV. Zie ook www.nbvsite.nl voor andere evenementen.

Groet

Nelleke

• Miep Bos

In het Provinciehuis van Assen is op 21 september a.s. een gentech-conferentie gelijk wordt ook de gentechvrije expositie (De 5e) geopend. Voor verder info zie

http://www.xs4all.nl/~jwbos/gentechvrijexpo.html

Vriendelijke groet,

Miep Bos,

Kunstkring Lelystad

www.kunstkring.nl

• Miep Bos

Er is een foutje geslopen in het vorige bericht de url moet zijn

www.kunstkringlelystad.nl

• Helen

Op 12 mei 2005 vindt het Bio Career Event plaats in Utrecht. Dit is een evenement voor de Life Sciences arbeidsmarkt. Zie www.biocareerevent.nl voor meer informatie.

• Danny

Ik ben op dit moment ook bezig met een onderzoek naar biotechnologie. Eind mei rond ik dit af, dus als je nog informatie nodig hebt wil ik je dat best geven. Er zijn inderdaad niet zoveel evenementen over biotechnologie. Alleen het Bio Career Event is misschien wel interessant voor je.