Prijs Knock-out muis

• Henrike

Voor mijn project aan de opleiding biotechnologie ben ik opzoek naar een prijslijst waarin staat hoeveel een geinduceerde knock-outmuis kost. ik heb al overal gezocht, en kan het gewoon niet vinden.

Groeten, Henrike

• Evelien

Beste Henrieke,

Ik heb even voor je lopen zoeken op internet maar het is inderdaad behoorlijk lastig om wat concreets te vinden. Hoop dat je wat aan deze tips hebt:

Mischien weten ze bij het CDL (centraal dieren laboratorium) in Groningen meer. Het adres is A. Deusinghlaan 50 9713 AZ Groningen.

En anders is het Hubrecht laboratorium denk ik ook het proberen waard. Ik heb wat gecopieeerd van internet:

Hubrecht Laboratorium/Nederlands Instituut voor Ontwikkelingsbiologie

http://www.niob.knaw.nl

Het Hubrecht Laboratorium/Nederlands Instituut voor Ontwikkelingsbiologie KNAW doet onderzoek op het gebied van de ontwikkelingsbiologie van dieren. Centraal onderzoeksthema is de embryonale ontwikkeling van dieren. In samenhang met dit fundamentele onderzoek wordt ook strategisch biomedisch en genoomonderzoek verricht. Het onderzoeksprogramma van het Hubrecht Laboratorium KNAW is (ook internationaal) uniek, omdat het zich richt op de gehele ontwikkelingsbiologie van dieren, van bevruchting tot het volwassen organisme, en daartoe de meest belangrijke onderzoeksmodellen aanwendt, elk met hun specifieke mogelijkheden.

Onderzoeksprojecten (Bron: Nederlandse Onderzoek Databank (NOD) van het NIWI-KNAW)

Status: Akademie-instituut sinds 1917

Personeelsbestand: aantal personeelsleden per 31 december 2003: 169 (158,92 fte).

Directeur: J.C. Clevers

Directeur: R.H.A. Plasterk

Postadres:

Universiteitscentrum ‘De Uithof’

Postbus 85164

3508 AD UTRECHT

Bezoekadres:

Universiteitscentrum ‘De Uithof’

Uppsalalaan 8

3584 CT UTRECHT

tel. 030-2121800

fax 030-2516464

nimwegen@niob.knaw.nl

Laat je nog eens weten hoe het afgelopen is?

Veel SUCCES ermee,

Groet Evelien